تصویر هدر بخش پست‌ها

🌑🌙Ekip Moon

اینجا یه وبه به اسم ekip moon.یه وب اکیپی که تشکيل شده از من(DINA) و 𝓢𝓪𝓷𝓪. اگه دوست داشتین عضو اکیپ شین پست عضوگیری رو بخونید.

معرفی مدیر دوم 💞

معرفی مدیر دوم 💞

| 🦋 ƧΛПΛ 🦋

سلام اگر میخواهید با من درست آشنایید بپرید ادامه 👇

 

 

 

اسمم: ثنا 

سنم: 15 

کلاس : 9 

غذای مورد علاقه: پیتزا ، مرغ سخاری 

نوشیدنی مورد علاقم: آب ، کافی 

درس مورد علاقم: ادبیات 

رشته مورد علاقم : مهندسی 

رومان مورد علاقم : عروس استاد ، old love 

نویسنده مورد علاقم : ملیسا جون ، محیا جون ، و دینا جون 

دوستام توی وب : 👇

محیا: آبجی مه  

دینا: رفیق مه 

ملیسا: آجی مه 

ونوسا: مامانم 

لینا ، آیناز..... همه شون خواعرام استند 

امیر ، آرمان ...‌‌‌‌‌‌.. همه شون برادرام من 

 

من توی بیکاری تو خونه : ورزش میکنم ، میخورم و میخوابم 😂😂

 

ورزش مورد علاقم: فوتبال ، تینس 

 

کشور مورد علاقم : اسپانیا ، لندن ، و کانادا  ( قراره برم ) 

 

خوب تمام شد دیگه هیچی را از قلم ننداختم 😂😂

 

اگر چیزی از قلم جا مونده بود و شما متوجه شدید بهگ تو کامنت ها بگید 😂😂

 

دوست تون دارم باییی 👋❤️👋❤️👋❤️👋❤️

 

 

 

 

تصویر پروفایل ልሃዘልጠ∵ سطح تجربه ልሃዘልጠ∵
ልሃዘልጠ∵
3 هفته پیش
عیجانم♥️🙃🌸
تصویر پروفایل 🦋 ƧΛПΛ 🦋 سطح تجربه 🦋 ƧΛПΛ 🦋
🦋 ƧΛПΛ 🦋
3 هفته پیش
💞💞💞
تصویر پروفایل مهرانا سطح تجربه مهرانا
مهرانا
3 هفته پیش
عالیی
تصویر پروفایل 🦋 ƧΛПΛ 🦋 سطح تجربه 🦋 ƧΛПΛ 🦋
🦋 ƧΛПΛ 🦋
3 هفته پیش
ممنونن 💞💞
❤️❤️❤️
تصویر پروفایل 🦋 ƧΛПΛ 🦋 سطح تجربه 🦋 ƧΛПΛ 🦋
🦋 ƧΛПΛ 🦋
4 هفته پیش
❤️❤️❤️💞💞
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد